Specjalizująca się w miseczkach D+ bieliźniana marka Panache, za fundamentalne wartości uznaje perfekcyjne dopasowanie, styl oraz zapewnienie kobietom poczucia komfortu we własnym ciele. Dlatego w 2015 roku weszła na rynek z kampanią „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna”, której celem jest zmiana postrzegania wizerunku kobiecego piękna oraz obalenie kultu  idealnego rozmiaru.

W marcu tego roku odbyły się otwarte nominacje do wzięcia udziału w kampanii, w których każdy z nas mógł zgłosić swoje kandydatki. Mogliśmy nominować znajome, które nas inspirują i sprawiają, że chcemy stać się lepszą wersją samych siebie. Międzynarodowe jury miało ciężkie zadanie, aby wybrać czternaście finalistek. Internauci zostali następnie poproszeni o wybranie z nich finałowej szóstki.

Sześcioma kobiecymi wzorcami w kampanii „Modelled by Role Models – Nowy Wymiar Piękna 2016” są: duńska wolontariuszka Anja Loven, blogerka, pisarka i działaczka społeczna z Polski Sylwia Błach,  urodzona w Kanadzie modelka plus size Elly Mayday, działaczka na rzecz zapobiegania przestępczości gangów Eliza Rebeiro, Emily Findlay pozyskująca fundusze dla różnych organizacji charytatywnych w całej Szkocji oraz Jayne Hurditch, założycielka odnoszącej sukcesy organizacji charytatywnej „Amy’s House” z siedzibą w Sheffield. Pośród zwyciężczyń znalazła się Polka, Sylwia Błach.  Sylwia jest polską blogerką, pisarką oraz programistką komputerową. Choć od najmłodszych lat korzysta z wózka inwalidzkiego, nic nie jest w stanie powstrzymać jej przed gonieniem za marzeniami i motywowaniem innych. Poprzez swoje inspirujące blogi, jak i bycie ambasadorką osób niepełnosprawnych, promuje zmianę wizerunku osób z niepełnosprawnością w Polsce. Pracuje również przy wyborach Miss Polski na wózku oraz jest w trakcie przygotowań do organizacji konkursu Miss Świata na wózku, który odbędzie się w 2017 roku. Sylwia pracowała także dla agencji Butterfly Agency Models, która zachęca kobiety z i bez niepełnosprawności do pokazywania swojego piękna bez względu na figurę, stan zdrowia czy rozmiar.

Izabela Sakutova, właścicielka So Chic dystrybutora Panache w Polsce, o kampanii: „Panache jest dumne z możliwości współpracy z sześcioma inspirującymi kobietami, których osiągnięcia przewyższają ich zewnętrzne piękno. Sześć kobiecych wzorców, wybranych przez internautów, wygląda olśniewająco w bieliźnie Panache. Mamy nadzieję, że kampania zainspiruje kobiety do czucia się komfortowo we własnym ciele i do bycia pewnymi siebie w spełnianiu swoich marzeń.”

Dodaj komentarz