Na początku każdego roku, świat mody wszem i wobec ogłasza obowiązujące trendy oraz przedstawia nowe twarze modelingu, które podbiją wybiegi i serca projektantów. W 2015 roku jedną z „it girl” jest Gigi Hadid – dziewiętnastolatka z Ameryki. Obok Kendall Jenner to objawienie młodego pokolenia.

gigihadid-seafolly4

I to właśnie Gigi została ambasadorką jednej ze światowych firm produkujących kostiumy kąpielowe – Seafolly z Australii. Modelka będzie reklamować kostiumy na sezon 2015 i 2016. Młodziutka Amerykanka idealnie odzwierciedla markę – jest młoda, świeża, pełna radości, fit i pewna siebie.

Jak mówi sama modelka: „Dorastając na plażach Malibu, praktycznie moim jedynym strojem było bikini. Dlatego propozycję od Seafolly przyjęłam od razu. Zostanie ich ambasadorką, to jak spełnienie marzeń. Jestem dumna, że mogę reprezentować markę, której głównym celem jest dobre samopoczucie na plaży. Całe moje życie to plaża, dlatego czuję się nie tylko wyróżniona, ale i szczera wobec odbiorców. Mam nadzieję, że tak samo jak ja, pokochają to, co oferuje Seafolly.”

W Polsce, kostiumy Seafolly można zakupić dzięki dystrybutorowi – Flexi Fashion.

Dodaj komentarz