Mario Testino nie trzeba nikomu przedstawiać. Światowej sławy fotograf współpracuje od wielu lat z największymi domami mody i magazynami branżowymi. Każda jego sesja jest klimatyczna i niezwykła. Tym razem fotograf nawiązał współpracę z marką Wolford.

Dzięki tej współpracy, jeden z większych producentów wyrobów pończoszniczych i bielizny modelującej, zyskał nowy image. Marka od teraz jest kojarzona z produktami ultra kobiecymi, nadającymi pewnej sensualności. Dzięki nowej sesji zdjęciowej, kobieta Wolforda jawi się jako kobieta pewna siebie, energetyczna, a nawet, trochę prowokacyjna.

Produkty wybrane do sesji to bestsellery marki: klasyczne rajstopy i bielizna modelująca, które bez względu na porę roku i panujące trendy, są pożądane przez kobiety na całym świecie. Zamysł był jeden: ukazać wyroby  jako „drugą skórę”.

Mimo, iż sesja miała miejsce w lipcu, to kampania marketingowa z użyciem nowych zdjęć ruszyła dopiero późną jesienią. Poniżej kilka zdjęć:

wolford i testino 4

wolford i testino

wolford i testino 2

wolford i testino 3

Dodaj komentarz