Już w najbliższą sobotę, 13 czerwca, odbędzie się w Warszawie Avon Walk – Marsz Różowej Wstążki, który ma przypomnieć, że z rakiem należy walczyć przede wszystkim poprzez regularne badania profilaktyczne, a jednocześnie będzie wyrazem wsparcia dla osób dotkniętych chorobą.

pink_ribbon_kleo

Na imprezę szczególnie gorąco zaprasza marka Kleo, ponieważ aktywnie włączyła się w tę akcję. Piersi, które towarzyszą kobietom przez całe życie i są jej najlepszymi przyjaciółkami, zasługują, by należycie o nie dbać, choćby przez odpowiedni dobór bielizny.

Avon Walk wyruszy o godz. 12 z Placu Teatralnego, a jego meta znajdzie się na Polu Mokotowskim, gdzie na wszystkich uczestników czekać będą różnorodne atrakcje, w tym stoisko Kleo w Strefie Urody. Marka zaprezentuje całą swoją kolekcję, a wybrane modele w pełnej rozmiarówce, tak, by dobrać je do różnych sylwetek. Na stoisku prowadzone będą prezentacje na temat prawidłowego dopasowania biustonoszy. Część zysku ze sprzedaży produktów (10%)  zostanie przeznaczona na program „Moje życie po raku”. Jednocześnie klientki będą mogły uzyskać 15%  rabatu na zakupy Kleo w sklepach internetowych.

Marka ufundowała też nagrody, w postaci voucherów na biustonosze, w konkursie prowadzonym na stoisku Nestle Fitness. Uczestniczki zrobią sobie zdjęcie w wiankach i umieszczą je na portalu społecznościowym, a te, które zbiorą najwięcej lajków, dostaną nagrody.

Poza tym, po marszu na uczestników czeka wiele innych atrakcji: bezpłatne badania USG, spotkania z gwiazdami (Joanną Koroniewską, Krzysztofem Hołowczycem, Małgorzatą Sochą, Magdaleną Stużyńską, Anitą Sokołowską), występ Kayah, pokaz mody i zumby.

Link do wydarzenia: TUTAJ.

Dodaj komentarz