Po zeszłorocznej udanej współpracy z Martą Wierzbicką, marka Dalia również w tym roku postawiła na młodą i energetyczną ambasadorkę. Wybór firmy padł na Miss Polonia 2011 – Marcelinę Zawadzką.

Dalia_i_Marcelina_Zawadzka

Była miss i obecnie prezenterka telewizyjna, będzie promować Dalię na sezon wiosna-lato i jesień-zima, prezentując nie tylko bieliznę, ale i kostiumy kąpielowe. W związku z tym współpraca rozpoczęła się już w grudniu, kiedy to cała ekipa wyruszyła w podróż do Lanzarote. Malownicza i klimatyczna sceneria tego miejsca to idealne tło dla wysublimowanych kostiumów marki. Po pierwszych udostępnionych zdjęciach widać już, że kroje i kolory są dedykowane kobietom w każdym wieku, które chcą wyglądać ładnie nie tylko podczas pływania, ale i na plażowych party.

Dalia_i_Marcelina_Zawadzka_II

Właściciele Dalli swój wybór argumentują niebanalną słowiańską urodą, urokiem i emanującą siłą kobiecości, jaka bije od Marceliny Zawadzkiej. „Wybór był nieprzypadkowy. Chcielibyśmy, by każda użytkowniczka naszej bielizny czuła się tak samo jak Marcelina, świadoma i pewna swojego ciała. Jesteśmy przekonani, że współpraca będzie owocna, a piękno oraz elegancja nowej ambasadorki nadadzą świeżości i blasku naszym kolekcjom” – tłumaczy Tomasz Włodarczyk, wiceprezes marki Dalia.

Dodaj komentarz