Już w przyszłym tygodniu Fashion Business Congress. Dowiecie się, jak skutecznie korzystać z e-commerce w branży mody.

24 października, podczas Fashion Business Congress w Łodzi, będzie można wziąć udział w ciekawych seminariach na temat skutecznej sprzedaży internetowej – nie tylko w kraju, ale również na rynkach zagranicznych. Będzie również okazja, by dowiedzieć się, jak działają wirtualne przymierzalnie oraz skorzystać z bezpłatnych konsultacji praktyków e-commerce oraz doradców z programu eksportowego Google Internetowe Rewolucje. Wydarzenie dedykowane jest firmom z branży fashion, dlatego prezentowane narzędzia i studia przypadków będą brały pod uwagę specyfikę sektora mody.  W programie seminariów znajdą się takie wykłady, jak:

  • Dynamiczny rozwój e-commerce – czy jesteś na to gotowy? Narzędzia optymalizujące sprzedaż internetową.Ewa Możejko, LSI Software
  • Jak marka modowa może osiągnąć sukces w międzynarodowym e-commerce?  Max Riis Christensen, CEO MakesYouLocal
  • Jak przekraczać granice w e-commerce w branży fashion i beauty? Maciej Synoradzki, Senior Key Account Manager w Trol InterMedia
  • Jak zbudować skuteczny e-commerce dla branży fashion?  Piotr Anuszczyk, dyrektor działu Marketing&PR, Krzysztof Bartczak, projektant aplikacji, Media4U
  • Sklep internetowy ubiera się u Prady, czyli jak zadbać o pierwsze wrażenie w e-biznesie. Oliwia Tomalik, Marketing Manager, Shoper
  • Personalizacja drogą do sukcesu w branży fashion. Patrycja Piwońska, Digital Marketing Specialist, Sare S.A.
  • Rola Hongkongu w sprzedaży transgranicznej do Chin. Maciej Wilk, dyrektor Hong Kong Trade Development Council, Warsaw Consultant Office
  • Wirtualne Przymierzalnie – technologia, która doradza, ale nie ocenia. Paweł Mogiła, WearFits
  • Nowoczesny omnichannel, czyli jak rozwiązać wszystkie problemy kupujących ubrania online oraz offline, jednym szybki ruchem, na dodatek bez inwestycji. Paweł Piotuch, Chief Customer Officer, IAI
  • Logistyka i obsługa zwrotów to klucz do sukcesu. Tereza Nováková, Project Manager, Packeta s.r.o.
  • Jak rozwinąć biznes globalnie? Bogusia Jarzębowska, doradca w Google Internetowe Rewolucje

Udział w Fashion Business Congress dla firm z branży mody oraz centrów handlowych jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Wymagana wcześniejsza rejestracja na stronie: http://www.fashionbusinesscongress.com/

Partner merytoryczny: Google Internetowe Rewolucje.

Partnerzy: LSI Software, Media4U, Kesteo by Loopa, 2ClickShop, Przesyłkownia.pl, Wearfits, Shoper, Sare, MakesYouLocal, Hong Kong Trade Development Council, IAI, FedEx, Feniks, eCard.

Patroni Honorowi: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Izba Bawełny w Gdyni, Polska Izba Przemysłu Skórzanego.

Patroni Medialni: FashionBusiness.pl, Domodi, Modna Bielizna, Image, alterWeb, Cena Biznesu, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy.

Sponsorzy upominków: GalicjaSpa, Patrizia Aryton, Soti, Ziaja, Bi-Es, Teekanne, Lirene, Pollena, Barwa Cosmetics, Pszczółka, Wydawnictwo RM.

Dodaj komentarz