O tym, że odpowiednio dobrana bielizna jest istotna dla naszego zdrowia i samopoczucia, wiemy nie od dziś. Dlatego cieszymy się, że możemy przyglądać się kolejnej akcji zwiększającej świadomość Polek.

„Stylowe Dobieranie Bielizny” to coroczna akcja edukacyjna organizowana przez francuską markę Chantelle Paris i magazyn „ELLE”. Marka Chantelle od lat tworzy bieliznę dla kobiet w każdym wieku i o różnych rozmiarach. Niedawno wywołała poruszenie zatrudniając modelkę Robyn Lawley  o rozmiarze 16. Gwiazda rozmiaru XXL wystąpiła w ich najnowszej kampanii i reklamowała główną ich kolekcję, a nie linię plus size.

Dlatego na polski rynek marka Chantelle także przygotowała specjalną kampanię z udziałem gwiazd o różnych kształtach. Wszystkie ambasadorki akcji – Dorota Wellman, Małgorzata Socha, Beata Sadowska, Agnieszka Więdłocha oraz Marzena Rogalska  –  zgodziły się pozować w bieliźnie Chantelle do sesji zdjęciowej, która ukazała się na łamach czerwcowego wydania miesięcznika „ELLE”.

Zapraszamy do obejrzenia niezwykłych zdjęć duetu Kulesza/Pik:

1 2 3 4 5 6

Dodaj komentarz