15 maja w Business Centre Club w Warszawie odbędzie się druga edycja E-commerce Innovations – konferencji poświęconej sprzedaży internetowej w branży mody.
E-commerce Innovations jest imprezą konferencyjno-wystawienniczą poświęconą sprzedaży i marketingowi w internecie. To wydarzenie w stu procentach dedykowane jest branży fashion. Tematyka tegorocznej edycji skoncentruje się na sposobach zwiększenia sprzedaży przez internet produktów modowych. Konferencji towarzyszyć będzie panel dyskusyjny ekspertów pt.: „Trendy e-commerce w branży mody”. Wiedzę na temat sprzedaży internetowej oraz marketingu w sieci będzie również można poszerzyć odwiedzając stoiska partnerów konferencji, gdzie na gości będą czekali specjaliści, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania związane z handlem internetowym.
W programie konferencji znajdą się m.in. następujące tematy:
E-Commerce na celowniku: od wirtualnego zamówienia do fizycznej dostawy.
Od danych przez analizę do decyzji – jak zadbać o skuteczność promocji w e-handlu?
Sklepy internetowe nowej generacji.
Jak zdobyć zaufanie klienta w e-commerce? Elektroniczne systemy płatności.
Dostawy Same Day dla branży mody.
Jak skutecznie wykorzystać nowoczesne rozwiązania w e-marketingu?
Mobile jest trendy. Dlaczego mobilna strona sklepu to już nie chwilowa moda, a konieczność, szczególnie w branży fashion?
Więcej informacji, szczegółowy program i formularz zgłoszeniowy znajdziecie Państwo na stronie: http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/e-commerce-innovations-jak-zwiekszyc-sprzedaz-przez-internet,d739.html
Organizatorem wydarzenia jest Promedia Jerzy Osika.
Patronatem honorowym objęły konferencję: Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody LEWIATAN, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, E-Commerce Polska Izba Gospodarki Elektronicznej oraz Apparel.info.pl.
Partnerami E-commerce innovations są: i-sklep, ODL, Przelewy 24, Trusted Shops, Fast White Cat, TradeTracker.com, Quarticon.com, Xpress Couriers, Grow, LDP, Platforma i-Store.pl, Orba, Atende, mode360, DCN Direct, No Limit Logistyka, Fact-Finder, Azymut, SDI Group, SMSAPI.
Patroni medialni: Fashionbusiness.pl, Moda Męska, Viamoda Industrial, LaMode.info, Modeus, Marketer+, Ad Monkey, Image, Modna Bielizna.
Sponsorzy upominków: Barilla, Wasa, Teekanne, Gabriella, By Dziubeka, OnePress.