Konferencja Cross-Border E-commerce adresowana jest zwłaszcza do:

• dyrektorów i specjalistów e-commerce

• menedżerów eksportu, sprzedaży i marketingu

• prezesów i właścicieli firm sprzedających online na rynkach zagranicznych

     Dzięki udziałowi w Cross-Border E-commerce:
  • Stworzysz skuteczną strategię cross-border e-commerce,
  • Poznasz specyfikę sprzedaży internetowej na poszczególnych, zagranicznych rynkach,
  • Dopasujesz doświadczenie zakupowe do oczekiwań klientów w danym kraju,
  • Nawiążesz współpracę z partnerami, którzy pomogą Ci odnieść sukces na danym rynku (począwszy od efektywnej komunikacji z klientami, przez sprawną logistykę po optymalną obsługę zwrotów),
  • Zyskasz inspiracje poznając historie sukcesu różnych marek na międzynarodowych rynkach,
  • Wymienisz się doświadczeniami z innymi e-sklepami – uczestnikami Konferencji.
W programie znajdą się takie wykłady, jak:

➡ „Miękkie lądowanie międzynarodowe. Kluczowe funkcje platformy e-commerce w ekspansji zagranicznej” – Renata Gerlach , Head of Sales w AtomStore

➡ „Cross-border: Jak dzięki automatyzacji procesów nie pogubić się w wielu rynkach” – Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu w Ergonode i Radosław Żurawski, CSO/eCommerce Consultant

➡ „5 najważniejszych kwestii prawnych podczas planowania ekspansji” – Marcin Tomczak, CEO & Founder ecommerce.legal

➡ „Jak marki premium dbają o obsługę klienta e-commerce: Case study” – Damian Kuczyński, Head of Operations and co-owner Salesupply Polska

➡ „Rola Hongkongu w sprzedaży do Chin za pośrednictwem kanałów e-commerce” – Anna Dowgiałło, kierowniczka warszawskiego biura Hong Kong Trade Development Council

➡ „Rich Content- efektywny sposób budowania silnej marki” – Maciej Tomaszyk, założyciel i CEO Custommerce

➡ „Aplikacja mobilna kontra marketplace – która strategia ekspansji jest obecnie lepsza dla eCommerce?” – Sławomir Spyra, Head of Communications, merce

Więcej informacji o wydarzeniu: https://www.crossborder.edu.pl/

 

Dodaj komentarz