➡ „Miękkie lądowanie międzynarodowe. Kluczowe funkcje platformy e-commerce w ekspansji zagranicznej” – Renata Gerlach , Head of Sales w AtomStore
➡ „Cross-border: Jak dzięki automatyzacji procesów nie pogubić się w wielu rynkach” – Kamil Niedziewicz, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu w Ergonode i Radosław Żurawski, CSO/eCommerce Consultant
➡ „5 najważniejszych kwestii prawnych podczas planowania ekspansji” – Marcin Tomczak, CEO & Founder ecommerce.legal
➡ „Jak marki premium dbają o obsługę klienta e-commerce: Case study” – Damian Kuczyński, Head of Operations and co-owner Salesupply Polska
➡ „Rola Hongkongu w sprzedaży do Chin za pośrednictwem kanałów e-commerce” – Anna Dowgiałło, kierowniczka warszawskiego biura Hong Kong Trade Development Council
➡ „Rich Content- efektywny sposób budowania silnej marki” – Maciej Tomaszyk, założyciel i CEO Custommerce
➡ „Aplikacja mobilna kontra marketplace – która strategia ekspansji jest obecnie lepsza dla eCommerce?” – Sławomir Spyra, Head of Communications, merce
Więcej informacji o wydarzeniu: https://www.crossborder.edu.pl/