Polski Producent Bielizny Osobistej Italian Fashion poszerzył w tym roku listę sklepów firmowych o nowe lokalizacje.To przejaw strategii firmy, która dąży do ekspansji na rynku polskim i rozbudowy sieci własnych sklepów w prestiżowych lokalizacjach handlowych, jak galerie i centra zakupowo-rozrywkowe.

W lipcu otworzony został kolejny sklep w łódzkiej Manufakturze, a już dotarła do nas informacja o dwóch nowych punktach sprzedaży w Galerii Katowickiej i Fashion House w Gdańsku. Obecnie marka  Italian Fashion może pochwalić się już dwudziestoma własnymi sklepami, w tym siedem z nich to punkty otworzone w ostatnim czasie, a z zapowiedzi wynika, że niebawem pojawią się kolejne.

IF_mapa_sklepy

Nowa strategia to nie tylko zwiększanie liczby sklepów pod szyldem Italian Fashion, ale także zmiana koncepcji wizualnej sklepu w kierunku bardziej butikowym. Pojawiły się nowe meble w jasnych kolorach w stylistyce retro, a także nowe manekiny i świeże aranżacje wystawowe. Dzięki temu przestrzeń sklepów nabrała bardziej eleganckiego, a zarazem przytulnego charakteru.

Rozszerza się również sama kolekcja Italian Fashion spośród której na szczególną uwagę zasługuje linia Color life pełna kolorowych majteczek i koszulek w różnych fasonach. Coraz więcej produktów skierowanych jest również do Pań o pełniejszych kształtach. Dzięki temu każdy, bez względu na wiek czy figurę, będzie mógł znaleźć produkty dla siebie.

Comments

  1. Takie mapki, ale dotyczące wszystkich polskich marek byłyby idealne na waszej stronie. Bardzo pomocne i wszystko byłoby w jednym miejscu.

Dodaj komentarz