Wyrafinowana kobieta z charakterem, którą Oysho przedstawiało w swoich poprzednich kampaniach, jest obecna także w kolekcji wiosna-lato 2014. Bardzo kobiece fasony z lnu, bawełny i naturalnych tkanin zostały zaprojektowane z myślą o kobiecie, która jest jednocześnie muzą i artystką. Czarno-białe zdjęcia z kampanii są pełne światła i na pierwszym planie stawiają biel. W zaciszu szklarni odkrywamy pracownię artysty, gdzie powstają delikatne rękodzieła, okazy szlachetnego rzemiosła. Oryginalne i niepowtarzalne stroje wykonane są z najwyższą starannością, widoczną szczególnie w haftach, które królują w tej kolekcji. Karlina Caune po raz kolejny wciela się w rolę obywatelki świata, którą charakteryzuje kobiecość i siła. Kobieta Oysho to nie tylko muza i źródło inspiracji; pozwala nam również dojrzeć ducha kreatywności i poczucie pewności odzwierciedlone strojem. Gipiura, koronka i szerokie pasy prosto z amerykańskich pokazów mody trafiły na krawiecki stół i posłużyły do stworzenia intymnej kolekcji opartej na sukienkach i halkach, kreując charakterystyczne dla Oysho stylizacje.
Nadchodzącego lata będzie dominowała biel oraz koronki, w prostym i delikatnym wydaniu. W nowym sezonie Oysho pokazuje dojrzałe oblicze swojej klasycznej koncepcji, ze starannie dopracowanymi szczegółami i wspaniałymi zestawieniami różnych materiałów.
Comments
A ja nigdy nie słyszałam o tej firmie…
uroczo…