Początek roku zawsze przynosi nowości. Polskie i zagraniczne firmy bieliźniane wkroczyły w 2015 rok zdecydowanym krokiem. Pojawiły się nowe akcje, odznaczenia i inicjatywy. Zapraszamy na przegląd minionego miesiąca.
1) Ruszyła akcja Star in a Bra organizowana przez brytyjską markę Curvy Kate. Dziewczyny plus size z całego świata mają szansę zostać twarzą marki i zdobyć roczny zapas bielizny. Więcej szczegółów na stronie polskiego dystrybutora: amitto.pl
2) Marki: Kris Line i Ava otrzymały wyróżnienie od dziennika Puls Biznesu, który potwierdził przynależność obu firm do grona najdynamiczniej rozwijających się firm.


3) Na początku stycznia odbyła się prezentacja kostiumów kąpielowych marki She w showroomie Aliganza, dzięki czemu produkty polskiego producenta mogły zostać zaprezentowane szerszemu gronu odbiorców.

4) Justin Biber pojawił się w reklamie bielizny Calvin Klein, która od razu wzbudziła kontrowersje. Były one związane z użyciem zbyt dużej ilości photoshopa wobec ciała młodego muzyka. Innym zarzutem wobec Calvin Klein było to, że Justin jest zbyt mało męski w porównaniu do poprzedników – Davida becjgama czy Ronaldo.

5) Marka Triumph zwyciężyła w plebiscycie Doskonałość Mody 2014 magazynu Twój Styl.

6) Blogerka GabiFresh wypuściła na rynek po raz trzeci swoją kolekcję kostiumów kąpielowych plus size. Więcej o inicjatywie tutaj.
7) Biustonosz od Panache Sport został doceniony przez magazyn Świat Kobiety i zdobył tytuł „Super produkt 2013” w kategorii moda i styl.
