2 lutego 2015 roku w Klubie 35 MM w Złotych Tarasach odbył się oficjalny Press Day, przedstawiający produkty marki Panache na sezon wiosna-lato 2015. Podczas spotkania marka Panache zaprezentowała szeroki wybór bielizny i strojów kąpielowych w rozmiarach miseczek od B do K, które uwzględniają indywidualne kształty i styl życia kobiet z całego świata. Marka Panache, zarówno na świecie jak i w Polsce dba o to aby każda kobieta czuła się komfortowo w bieliźnie i żeby dzięki niej, zdrowie i zadowolenie rosło z dnia na dzień.

_ANT9413 _ANT9409

Na Press Day w Klubie 35 mm przybyli przedstawiciele mediów w Polsce – magazyny modowe i branżowe a także blogerzy propagujący zdrowy tryb życia, w tym odpowiednie dopasowanie biustonosza. Każdy mógł porozmawiać z przedstawicielami firmy m.in. o tym, czym charakteryzuje się bielizna na zbliżający się sezon, jakie trendy są modne oraz uzyskać informację, na co zwracać uwagę przy doborze bielizny. To co nam się spodobało to fakt, że całą kolekcję charakteryzuje optymizm i radość wyrażone intensywnymi kolorami i szalonymi nadrukami. Dzięki Panache bielizna nie jest skrawkiem materiału, który trzeba ukrywać pod ciuchami – jest to taki sam element ubioru jak każdy inny, który wpływa na nasz wygląd i nastrój. W najnowszej kolekcji zauważalne jest nawiązanie do stylu retro i glamour. W rozmowie z Izabelą Sakutovą dowiedzieliśmy się, że inspiracją dla najnowszej kolekcji okazała się być osoba Audrey Hepburn. Jej dziewczęcy, ale i niesamowicie kobiecy styl odbija się na projektach od Panache, Cleo i Sculptresse.

_ANT9879

_ANT9449

Podczas spotkania na gości czekało wiele atrakcji: każdy mógł przez chwilę poczuć się jak projektant bielizny i zaproponować swoją koncepcję przy pomocy materiałów i kolorowych mazaków. Efekty tych poczynań można znaleźć na profilu facebookowym polskiego przedstawiciela Panache – So Chic. Tam też odbywa się głosowanie na najciekawszy projekt, który zostanie wyprodukowany przez firmę. Modna Bielizna też przedstawiła swój pomysł stawiając na kolory tęczy i zabawę wzorami. Dodatkowo każdy mógł skorzytsać z usługi salonu DEPILOVE, który na tę okazję przygotował kolekcję lakierów do paznokci odpowiadającemu każdej z marek Panache. Dzięki temu panie mogły zamanifestować, którą markę wspierają całym sercem (i paznokciami). Dodatkową atrakcją była fotobudka, w której można było zrobić pamiątkowe zdjęcie.

_ANT9533

_ANT9459

_ANT9525

Press Day zaszczyciły swoją obecnością również znane osobistości show biznesu: Ela Romanowska, Aleksandra Mikołajczyk, Magda Modra, Paulina Drażba, Anna Gzyra, Agata Załęska, Ewa Wojciechowska, Ewa Lubert, oraz ambasador kampanii Dotykam Wygrywam – Artur Chamski.

1

2

Dodaj komentarz