SKINY to młodsza siostra HANRO, która powstała w 1986 roku i od tego czasu stawia na nowoczesną i wygodną bieliznę codzienną. Podczas targów w Paryżu marka ogłosiła swój rebranding. Pod hasłem „BRIGHT.BOLD.FANCY” SKINY powraca do swoich korzeni i początków marki.
Blokowe kolory zestawione są z minimalistycznym designem, a myślą przewodnią kampanii jest maksymalny komfort. W przyszłości kolekcje będą oparte na różnych liniach bazowych, które będą dostępne w podstawowych kolorach, a także w sezonowych odcieniach. Te linie obejmują serie: „Micro Essentials” oraz nową – „Wonderfulace”, która wykonana jest z koronki z recyklingu i zadebiutowała w sezonie jesień/zima 2023/24. Marka stawia na harmonijną i spójną kolekcję ponadczasowych klasyków i stylowych dodatków przyciągających wzrok, które idą w parze z typowym dla marki wysokim poziomem komfortu.
W ramach reorganizacji nastąpiły również zmiany personalne w zespole zarządzającym marki Skiny. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w sektorze bielizny dziennej i nocnej, Martina Brown od 2023 roku jest odpowiedzialna za dział marketingu i komunikacji. Nastąpiła również zmiana na najwyższym szczeblu. Młody Albert Ng przejął dużą część obowiązków swojego ojca i właściciela firmy Roberta Ng na stanowisku dyrektora generalnego w 2023 roku. Po latach spędzonych w Australii, korzystając ze swojej wiedzy biznesowej i prawnej, Albert postawił sobie za cel wypozycjonowanie SKINY na rynku jako flagowej marki modnej i wygodnej bielizny dziennej i nocnej do codziennego noszenia.
W jaki sposób chce to osiągnąć? Tego dowiecie się z krótkiego wywiadu z Albertem.
Czy możesz opowiedzieć mi trochę o sobie i o tym, jak to się stało, że stanąłeś na czele marki SKINY?
Przez ostatnie 20 lat pracowałem jako prawnik handlowy w Melbourne w Australii. Kiedy jednak pojawiła się okazja, aby dołączyć do Grupy Huber i przenieść się do Austrii, postanowiłem podjąć to wyzwanie. Wydaje mi się, że moje doświadczenie w prawie handlowym zapewniło mi unikalną perspektywę na zawiłości świata biznesu, a przejście z ram prawnych do dynamicznego i tętniącego życiem świata mody jest dla mnie ekscytującym doświadczeniem, którego nie mogę się doczekać.
Jaka jest Twoja wizja dla marki SKINY?
Zapewnienie najlepszych możliwych doświadczeń zakupowych i tworzenie modnych, innowacyjnych produktów, które sprawią, że nasi klienci i klientki poczują się komfortowo i pewnie w swoim ciele. Chcemy wyprzedzać trendy w branży i wspierać kulturę kreatywności i współpracy w firmie.
Jak definiujesz tożsamość i styl marki SKINY? Czy planujesz zmienić DNA marki czy je zachować?
Dla mnie SKINY uosabia nowoczesną i odważną estetykę oraz zobowiązanie do trzymania ręki na pulsie w kontekście zmieniających się trendów. Cofając się od momentu powstania marki, SKINY zawsze była odważna i gotowa na poszukiwania niestandardowych pomysłów. Na przykład, motyw blokowania kolorów był w szczególności widoczny we wczesnych latach marki, kiedy była to absolutna nowość. Teraz wracamy do tego w zmodernizowanej formie, co widać szczególnie na zdjęciach z najnowszej kampanii.
W ankiecie przeprowadzonej wśród klientek i klientów wyszło, że dwie główne wartości kojarzone ze SKINY to komfort i jakość.
Jak planujesz wyróżnić SKINY na niezwykle konkurencyjnym rynku? Co ma przekonać klientki i klientów właśnie do Was?
Poprzez dostarczanie innowacyjnej, świetnej jakości odzieży w przystępnej cenie. W niedawnej ankiecie przeprowadzonej wśród klientek i klientów wyszło, że dwie główne wartości kojarzone ze SKINY to komfort i jakość. Dlatego naszym celem jest oparcie się na tych silnych elementach marki, aby odnaleźć miejsce dla SKINY na rynku.
Jakie widzisz największe wyzwania i możliwości dla SKINY?
Oczywiście po stronie zagrożeń mogę wymienić presję inflacyjną i wymagające środowisko detaliczne, które są powodem do niepokoju dla całego sektora. Jednak z drugiej strony widzimy ogromny potencjał w przestrzeni cyfrowej, z możliwością dotarcia do nowych klientów i klientek i rozwijania bardziej ukierunkowanych i bezpośrednich środków komunikacji z naszymi odbiorczyniami i odbiorcami, co umożliwi nam zaoferowanie im wyższego poziomu usług i pozwoli lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania. Ponadto, poprzez dywersyfikację i ulepszanie naszej oferty produktowej możemy stale dostarczać na rynek nowe i ekscytujące produkty. Staramy się postrzegać wyzwania jako okazje do innowacji i rozwoju.
Myśląc już o kolekcji na jesień/zimę 2024/25, czego możemy się spodziewać po SKINY?
Pewne rzeczy na pewno pozostaną niezmienne. Na przykład nasza współpraca z Pink Ribbon jest stałym elementem każdej kolekcji jesienno-zimowej. Ponownie pojawią się specjalne produkty związane z kampanią zbierania funduszy na rzecz Różowej Wstążki Austriackiej Pomocy Onkologicznej. Najważniejszym punktem kolekcji będzie nasza kampania „Purple rain”, prowadzona dla dwóch linii – najlepiej sprzedającej się MicroEssentials i nowej linii Wonderfulace, które będą dostępne w różnych odcieniach fioletu i purpury. Więcej na razie nie mogę zdradzić😊
Dziękujemy za rozmowę.