Niemniej jednak na rynku istnieje ogromny potencjał handlowy dla ubrań inspirowanych sportem. Coraz wyraźniej widać tendencje do rozszerzania asortymentu kolekcji rekreacyjnych. Czego oczekują klienci? Jakie możliwości niosą ze sobą nowości technologiczne i specjalistyczne włókna, do tej pory wykorzystywane jedynie w sporcie wyczynowym? Moda i sport – w opozycji czy jednak razem?

Anita
Anita

Wprowadzanie nowych rozwiązań i obserwacja trendów powinny być jedną z dróg do osiągnięcia produktu, który okaże się interesujący dla klienta. Potencjał rynku konsumenckiego daje możliwość pozyskiwania cały czas nowych grup odbiorców. Nowości możemy się spodziewać w sektorze tańca współczesnego, ubrań dla kobiet w rozmiarze XL oraz dla mam, które w czasie ciąży również chcą pozostać aktywne. Rynek produktów fitness elastycznie dostosował się do oczekiwań odbiorców.

 

KS

1 2 3 4 5
Author

Comments are closed.