WIOSENNY NUMER
MODNEJ BIELIZNY

WERSJA ONLINE

ZOBACZ JAK BRANŻA RADZI SOBIE
W CZASACH KORONAWIRUSA

ZOSTAW SWÓJ EMAIL

I ZOBACZ WERSJĘ ONLINE LUB POBIERZ PDF

JEŚLI JESTEŚ ZAPISANA/ZAPISANY NA NASZ NEWSLETTER SPRAWDŹ SWOJĄ SKRZYNKĘ - WIOSENNY NUMER MODNEJ BIELIZNY

POWINIEN TAM JUŻ NA CIEBIE CZEKAĆ!

Wydanie online pozwala nam na wprowadzenie formatów niedostępnych na papierze.

AKTYWNE LINKI

FILMY, GALERIE ZDJĘĆ

WERSJA PDF DO POBRANIA

Przejdź od razu do strony z bielizną, która Cię zainteresowała!

Jeśli nie interesuje Cię wersja online do przeglądania pobierz

numer w PDFie - sprawdzi się, kiedy zabraknie Internetu, albo przy czytaniu wolisz korzystać z czytników typu Kindle

Wykorzystaj możliwości, jakie daje online - zobacz, jeszcze więcej zdjęć; sprawdź, jak bielizna układa się podczas ruchu

ŚWIETNE UZUPEŁNIENIE WERSJI PAPIEROWEJ

W NUMERZE:


Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród klientek ostatecznych. Czego w sklepie szukają młode dziewczyny? Jakie mają zwyczaje zakupowe?

Czy jak radzić sobie, gdy klientka przychodzi na zakupy w towarzystwie mamy, partnera, przyjaciółki.

2. DO SKLEPU PRZYCHODZI KLIENTKA Z DORADCĄ W PAKIECIE!

1. ANKIETA: MŁODA KLIENTKA W SKLEPIE Z BIELIZNĄ

Czy warto śledzić grupy bieliźniane? Czego można się z nich dowiedzieć? Jaki wpływ mają na nasze biznesy?

3. SPOŁECZNOŚCI BRAFITTINGOWE I BIELIŹNIANE

Energetyczna sesja redakcyjna w młodzieżowym stylu.

4. POKOLENIE Z W KOLORZE - SESJA REDAKCYJNA

Wywiad z Martą Podymkiewicz - brafitterką i stylistką w jednym.

5. DOBRĄ STYLIZACJĘ ZAWSZE ZACZYNA SIĘ OD WYBORU ODPOWIEDNIEJ BIELIZNY

6. KORONKI W BIELIŹNIE

Czym się różnią od siebie poszczególne typy koronek i do czego znajdują zastosowanie w bieliźnie.

PISZĄ DLA NAS

MIĘDZY INNYMI

Specjalista z zakresu psychologii klienta i procesów podejmowania decyzji. Zarabia na życie opowiadaniem historii. Jest strategiem, właścicielem agencji MIDEA, autorem dwóch bestsellerowych książek i mówcą publicznym.

PAWEŁ TKACZYK

KATARZYNA SAŁATA

Trenerka brafittingu i ekspertka w dziedzinie dopasowania bielizny. Łączy doświadczenie z pracy w branży bieliźnianej jako menedżerka marketingu i PR ze swoją pasją, czyli edukacją brafittingową.

Właścicielka kilku salonów z bielizną; w ramach Akademii Brafittingu kompleksowo szkoli brafitterki z tajników prowadzenia własnego sklepu, jak i dopasowywania bielizny. Trenerka, motywatorka, istna kopalnia wiedzy.

AGNIESZKA SOCHA

Blogerka, recenzentka bielizny i aktywistka. Od 2007 roku, gdy współtworzyła konsumencki ruch „biuściastych”, z uporem walczy o poszerzanie rozmiarówek i horyzontów. Zależy jej na sprowadzaniu brafittingu na tory ciałopozytywności i równouprawnienia sylwetek.

KATARZYNA KULPA (STANIKOMANIA)

IZABELA SAKUTOVA

Międzynarodowa ekspertka brafittingu z piętnastoletnim doświadczeniem. Autorka jedynej wydanej w Polsce książki na temat sztuki dopasowania bielizny: „Brafitting. Lifting piersi bez skalpela”. Od wielu lat jest brafittingową stylistka gwiazd, m.in. Darii Widawskiej, Beaty Sadowskiej, Marzeny Rogalskiej, Elżbiety Romanowskiej, Karoliny Szostak i wielu innych.

Lola Noir to 1/3 zespołu tworzącego ciałopozytywnego bloga poświęconego bieliźnie Miski Dwie. Artystka burleski i kabaretu, wielbicielka glamouru, życie spędza ze swoim kotem Karmelem;

ma wiecznie pełną pomysłów wyobraźnię. Prywatnie wielka fanka kawy i jazzu.

LOLA NOIR

(MISKI DWIE)

O NAS

CZASOPISMO BRANŻOWE DLA CHCĄCYCH WIEDZIEĆ WIĘCEJ

Od ponad 20 lat staramy się integrować branżę bieliźnianą w Polsce. Chcemy być platformą do wymiany doświadczeń, opinii i informacji, łączyć ze sobą producentów, dystrybutorów oraz salony bieliźniane. Wierzymy, że dzięki współpracy możemy szybciej i lepiej rozwijać się jako branża. Z każdym numerem docieramy do kilkuset producentów bielizny i kilku tysięcy butików z bielizną. Organizujemy jedyne targi bielizny w Polsce. Więcej o nich na: www.salon-bielizny.com

MODNA BIELIZNA

WYPEŁNIJ FORMULARZ

ZOBACZ NOWY NUMER MODNEJ BIELIZNY ONLINE LUB POBIERZ PDF Z GAZETĄ