W 1963 roku powstało coś, co miało odmienić życie wielu kobiet. Istna rewolucja. WONDERBRA. Kto z nas nie słyszał o tym cudzie? Genialny i jedyny w swoim rodzaju biustonosz typu push-up, który spełnia swoją funkcję w 100%.

Miliony kobiet na świecie nie jest zadowolonych z wyglądu swojego biustu. Niektóre starają się poprawić jego kondycję dzięki maseczkom i kremom, inne decydują się na zabiegi chirurgiczne. Jednak od momentu, kiedy push-up ujrzał światło dzienne, liczba zwolenniczek rozwiązań ostatecznych zmalała. Produkt jest dedykowany nie tylko małym biustom, ale też tym średnim. Ponadto, w 2009 roku Wonderbra zaprezentowało swój światowy bestseller – biustonosz Perfect Strapless. Została w nim użyta technologia „hand shaped” (niewidzialnych rączek), które idealnie podnoszą biust i utrzymują go w miejscu. Natomiast w 2010 roku marka pokazała swój kolejny bestseller, model Full Effect, który powiększa biust o dwa rozmiary. To pokazuje, że potrzeby kobiet nie są obce producentom.

Obecnie Wonderbra znów przykuwa uwagę wszystkich, a to za sprawą kampanii reklamowej, w której wystąpiła Miranda Kerr – dotąd rozpoznawana jako jeden z aniołków Victoria’s Secret. Tym co porusza świat mody to fakt, że od momentu zaprzestania współpracy z amerykańskim gigantem bieliźnianym, Miranda rzadko pojawiała się w reklamach i na łamach magazynów branżowych. Kampania z Wonderbra ma być dla niej ponownym wejściem w obieg i pokazaniem światu, że nie tylko z anielskimi skrzydłami można reklamować bieliznę.

Poniżej zdjęcia promujące sezon wiosna-lato 2015 (fot. serwis prasowy):

Dodaj komentarz