IV EDYCJA KAMPANII DOTYKAM=WYGRYWAM

By on Październik 1, 2015

Przez cały październik w wybranych salonach bieliźnianych oferujących marki Panache (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl lub na www.panache.pl w zakładce Wydarzenia) znajdzie się specjalny KOSZ NA BIUSTONOSZ. Każda klientka będzie mogła wyrzucić do niego swoje stare, znoszone,  źle dopasowane biustonosze, które mogą zaszkodzić zdrowiu piersi, i w ten sposób wesprzeć Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Za każdy oddany biustonosz klientka otrzyma rabat 20 zł na zakup nowego, idealnie dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Bon zakupowy można zrealizować do końca listopada br.

DOTYKAM=WYGRYWAM

Zebrane staniki zostaną przekazane do recyklingu firmie Leier która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z re-(CYC)lingu zostanie przekazany na cele statutowe Stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na działania związane z walką z rakiem piersi.

Dodatkowo w salonach biorących udział w kampanii klientki mogą skorzystać z wiedzy przeszkolonych przez specjalistów z Centrum Onkologii  brafitterek na temat profilaktyki raka piersi.

– Kampania DOTYKAM=WYGRYWAM wspiera walkę z rakiem piersi, promując edukację w zakresie samobadania, jak i noszenie właściwego rozmiaru biustonosza, dobranego pod względem rozmiaru i kroju do naszych indywidualnych kształtów – mówi Izabela Sakutova, pomysłodawca kampanii i przedstawiciel Panache. – Działając w przemyśle bieliźnianym, za nasz obowiązek uważamy popularyzowanie w świadomości kobiet konieczności dbania o zdrowie piersi, a dzięki idei re-(CYC)lingu każda z nas może pozbyć się zalegających w szufladach staników i wesprzeć działania Stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi – dodaje Izabela.

DOTYKAM=WYGRYWAM to ważna edukacyjna kampania. Kampania, która mówi nie tylko o pięknie kobiecych piersi, ale przede wszystkim o ich zdrowiu. Piękne piersi to piersi zdrowe, systematycznie badane profilaktycznie, zawsze ubrane w odpowiedni stanik dobrany przez specjalnie szkolone brafitterki – mówi Elżbieta Kozik, prezes Ruchu Społecznego Polskie Amazonki.

Ambasadorkami tegorocznej edycji są: Beata Sadowska, Aleksandra Mikołajczyk, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Daria Widawska, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Aleksandra Kisio, Magdalena Waligórska, Ilona Felicjańska, Anna Popek, Ewa Wojciechowska, Elżbieta Jędrzejewska i Krystyna Kofta.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *