Jesienny Salon Bielizny przyniósł wiele zmian, które zostały przyjęte życzliwie, zarówno przez wystawców, jak i odwiedzających. Po pierwsze – nowa lokalizacja, po drugie – dwudniowa formuła.
Impreza odbyła się w centrum sportowym Zatoka Sportu po raz pierwszy, więc dopiero podczas jej trwania, mogliśmy przetestować zalety i ograniczenia tej lokalizacji. Pierwsze wrażenia okazały się pozytywne – przestronna przestrzeń hali pozwoliła zmieścić większą liczbę wystawców, a wielu z nich zdecydowało się na stoiska o większej powierzchni. Dzięki temu wyglądały okazalej, były przeważnie dobrze oświetlone i świetnie zaaranżowane, a między nimi można było swobodnie przejść, unikając tłoku. Na ogół – ponieważ niektóre stoiska cieszyły się ponadprzeciętnym zainteresowaniem odwiedzających. Na jednej z trybun prezentowały się marki butikowe, a w mniejszej sali – kilku producentów materiałów i surowców. Oferta wystawców była podzielona na strefy bielizny dziennej, nocnej, kostiumów kąpielowych i pończosznictwa. Pojawili się przedstawiciele największych polskich i zagranicznych marek bieliźnianych. Nie zabrakło, oczywiście, mniejszych, wręcz niszowych, zarówno początkujących na naszym rynku, jak i o ustabilizowanej pozycji. Dzięki temu oferta była bardziej urozmaicona. Odwiedzający Salon Bielizny mieli więc możliwość wyboru i poza markami doskonale znanymi mogli zobaczyć kolekcje firm, z którymi do tej pory nie mieli styczności. Celem Salonu jest integracja profesjonalistów oraz nacisk na biznesowy aspekt spotkania, dlatego wśród odwiedzających przeważały osoby nieprzypadkowe, czyli głównie przedstawiciele sklepów, ale też hurtowni i dystrybutorów.
Niesłabnącym zainteresowaniem cieszyły się prelekcje, szczególnie te z praktycznymi wskazówkami dla prowadzących salon z bielizną oraz panel dyskusyjny na temat zdrowotnych aspektów brafittingu. Podczas pokazu, wieńczącego pierwszy dzień targów, rozstrzygnięto konkursy: Bra Wnętrze i Brafittingowy Bestseller Roku.
Dla ponad połowy gości, którzy przyjechali na Salon Bielizny, dwudniowa formuła imprezy okazała się najkorzystniejszym formatem. 84% osób było zadowolonych z targów, a 70% zadeklarowało, że przyjedzie na edycję wiosenną.
Wiosenny Salon Bielizny odbędzie się 16-17 marca 2019 roku w Zatoce Sportu i także będzie trwał dwa dni. Najważniejszą zmianą będzie usytuowanie wszystkich stoisk na jednym poziomie hali głównej. Pokaz najnowszych kolekcji odbędzie się w sobotę, ale wcześniej, bo około godziny 15. Aby podnieść atrakcyjność drugiego dnia targów, do wygłoszenia motywującego powerspeechu zaprosimy gościa specjalnego. Wśród prelegentów podczas seminariów zobaczymy ekspertki z branży: Katarzynę Sałatę, Izabelę Sakutovą i Agnieszkę Sochę oraz specjalistów z innych dziedzin – social mediów, visual merchandisingu czy technik sprzedaży.
Więcej informacji na: www.salon-bielizny.com